KiMs A/S - Markedsføring
     
   
     
     
 

Kendt af alle

Et stærk brand forpligter.KiMs kommer ind på 1. pladsen som det stærkeste brand på det danske marked i en undersøgelse blandt andre stærke mærkevarer. Undersøgelsen blev lavet for nogle år siden af GfK Consumer Tracking Scandinavia.Hos KiMs er vi om nogen bevidste om, at det forpligter at være indehaver af et stærkt brand. Der skal være kvalitet i enhver pose, vi skal være først med det sidste nye, og det skal altid være en god oplevelse at spise vores produkter, når man er sulten for sjov.

Hvis du siger chips og snack til en hvilken som helst på gaden, så siger de som det første ’KiMs’. For alle kender KiMs. KiMs har gennem årene – gennem målrettet arbejde – opbygget et superbrand, der står lysende klart for alle.

Jørgen fejrer i år 20 år som chipskonge hos KiMs.

 
     
     
 

Historien om Jørgen

 
     
     
 

Kampen om KiMs